prinsessor

då ska jag visa mina fynd för dagen.

först hittade jag en rosa jättesöt klänning på gina tricot som jag verkligen älskade och den satt jättebra. tog även med ett vanligt svart linne från gina för jag jag älskar deras linnen. de är tajta, men inte för tajta och sköna. skorna från nelly.com är också med på bilden.

sen såg jag att lindex hade lite rea så jag begav mig in för att se om jag kunde fynda några fina tröjor därifrån och voilá

hittade två stycken sommarsköna tröjor som det var rea på, och tog även med en bra och fin vit BH. gillar verkligen lindex underkläder då jag tycker de är fina och sitter oerhört bra.

som ni ser ville måsen vara med på det första fotot. han var så nyfiken på vad matte höll på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0