miami

jaha då var resan till miami betald och klar. jag och M ska ju till miami i september. i två veckor (ÅÅÅH) ska vi vara där. miami beach, here we come. kommer bli så ofantligt skönt tror jag. när vi väl kommer dit. flygresan ska vi nog dock inte prata om. eller det kanske vi skulle. jag är OERHÖRT, flygrädd. riktigt jävla rädd. jag har ett väldigt stort kontrollbehov och hatar allting som innebär att jag inte har kontroll. där ingår då bland annat, att flyga. att sitta inspärrad i ett plan och inte ha någonstans att ta vägen freaks me out. jag hatar det och varenda gång tror jag att planet ska störta ner och vi alla ska dö. i höstas när jag och M var till tunisien trodde jag att vi seriöst skulle dö hela tiden vi var uppe i luften. och för att inte tala om landningen. jag vet inte. i värsta fall måste jag gå iväg och försöka få något lugnande utskrivet som jag kan ta innan vi flyger iväg. det allra värsta som kan hända (förutom att vi krashar förstås) är att jag och M inte får sitta bredvid varandra på planet. då skulle M alltså få förhandla sig till att sitta bredvid mig, annars skulle jag inte klara det.

gah. bara att skriva om det och att tänka på att inte få sitta bredvid M när vi åker får mig att må illa. någon som vet hur det är på reguljärflyg? om det är vanligt att man inte får sitta bredvid varandra eller om man i princip alltid får det? vi ska åka med lufthansa, någon som vet om det på något sett går att boka typ så man blir garanterade att få sitta bredvid varandra?

Kommentarer
Postat av: Jenny

ERLAND!!! Satan vilken stofil!!! Tur att jag kommer vara borta i 6 av hans 8 veckor!!

2009-06-19 @ 17:24:20
URL: http://babybates.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0