exhausted

efter en lång arbetsvecka (på tre dagar varav jag jobbat totalt 35 timmar) är jag förhoppningsvis utvilad och jävligt taggad för party. gårdagen var en katastrofal dag på jobbet. helt otroligt. stämplade ut 22.20 och jag började 08.00 .. aldrig mer en sån dag. och jag blev lovad förra veckan att jag inte skulle behöva jobba så länge. men men. det är nackdelen med mitt jobb. även om jag ska sluta 19.00 får jag inte gå om inte allting är klart för morgondagen, överfört via datorn etcetc. kanske låter självklart för er, men om det innebär att jobba över 1h, eller 5h, spelar ingen roll. och när man börjar 08 .. trust me, it gets heavy. men jag älskar jobbet iallafall! mina fina lovely skor från nelly kom i torsdag, men eftersom jag varit hemma från jobbet efter klockan 20 både igår och i torsdags har jag inte kunna hämta ut dem. så det ska jag göra idag. hoppas de är så fabulous som alla säger och som de ser ut på bilderna. de är skyhöga så vi får väl se. nu ska jag se om jag kan få liv i karln, dags att stiga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0