die another day

up and away!
det blev lite sovmorgon idag efter att ha kommit hem vid kvart över tre i natt. dagen blev inte alls som det var tänkt, men den slutade väl på ett okej sätt iallafall. jag och min karl åkte hem till en vän runt 22 och satt och spelade Buzz och pratade lite. inget festande alltså, men det gick väl ändå. synd att det dröjer två veckor tills jag kan försöka få festa igen. jobbar ju nästa helg och jag är väldigt strikt när det kommer till att dricka när jag ska jobba. anyways

efter tre långa rundor med Buzz, så står jag kvar som the ultimate Buzz champion och vinnare av genipokalen tre rundor i rad! jätteroligt spel som jag fasen tror att jag ska köpa hem och ha hemma. vi får väl se.

men idag är det en ny dag, imorgon väntar jobb igen. idag ska vi kila ner till marknaden en sväng. är marknad i stan, tycker sånt är mysigt. hoppas bara de inte slagit ihop redan, är ju inte det bästaste av väder. sen ikväll ska vi över till västerås och kolla på fotboll, v-sås mot degerfors. min mor och far kommer och hämtar upp oss påvägen dit.

nej, nu ska jag dricka upp min frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0