desperate housewife

det var skönt på gymmet. riktigt skönt. körde mer styrketräning idag eftersom jag fick gå från och till gymmet pga min cykel (snart skänker jag bort den och köper mig själv en ny). så jag värmde upp med powerwalk ner, och tog en powerwalk hem sen. regnade skönt påvägen.

tänkte åka ut till tuna park sen efteråt, men jag känner mig alltid så patetiskt och ensam när jag åker någonstans själv, så jag struntade i det. egentligen ville jag bara ut dit bara för att. jag behöver inte shoppa någonting. ingenting alls. mest shoppar jag bara för att fylla något tomrum som jag har, så idag sa jag faktiskt nej till min inre röst. ville självklart kolla på den fina cykeln jag vill ha, men nej. min karl tyckte att jag skulle åka ut och köpa den, men.

aja. i brist på annat ställde jag mig och bakade nu på kvällskvisten istället. hoppas karln vill äta upp allt sen. annars får man väl ta med det imorgon om det nu barkar hän någonstans. en liten del av mig hoppas att det inte gör det, och vill bara stanna hemma. men, i den här världen blir det aldrig som jag vill.

nu ska jag kolla till det sista jag har i ugnen, kladdkaksmuffins. bakade även dumlekakor.

xoxo


em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0