back in business

dags att komma tillbaka till bloggsfären kanske!

idag har varit en väldigt skön dag. gick upp ganska tidigt, drog ner till gymmet och pumpade lite, och ner och spelade lite bangolf. det har varit en såndär lagomt skön dag, med okej väder och ingen stress. blir nog lagomt med stress på jobbet den här veckan så jag klarar mig ändå. är lite nervös inför imorgon på jobbet, då jag ska skicka massa beställningar vidare ner till halmstad för första gången, men det ordnar sig säkert. det är lätt att skicka dem, men vi får väl se om det är så lätt att få in dem från alla butiker.

annars så kom ju skatteåterbäringen idag! 7tusen kronor rikare blev jag, men de kommer jag lägga på våran Miamiresa i september, så imorgon när jag kommer hem efter jobbet ska jag betala resan. känns skönt, även om jag redan är nervös. sen firade jag skatteåterbäringen med att klicka hem dessa skönheter från nelly.com:


450 kronor lite drygt inklusive frakt. som hittat tycker jag. hoppas de hinner komma innan helgen så jag kan ha dem på lördag när det vankas festligheter. var sugen på att klicka hem de rosa också, men .. jag vet inte. kanske senare. hoppas verkligen de här skorna sitter bra och inte är stora i storleken, men de flesta verkar tycka att de är normala. anyways, så är de fabulous!

nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på Ugly betty.

xoxo

Em

Kommentarer
Postat av: Angelique

Yey :) Kul att du bloggar igen!

2009-06-10 @ 00:06:54
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0