precious illusions

okey, skumt. jag har skrivit flera inlägg, både på nyårsafton och nyårsdagen, men ingenting verkar ha blivit publicerat? jävligt konstigt. nyårsafton spenderades iallafall hos J, M's twinbrothers flickvän. vi spelade Wii hela kvällen, och Alias. Jag och M's bro var i lag, och vi vann. efter lite om och men.. Gud vad jag hatar folk som ska göra upp regler men reglerna bara gäller alla andra och inte dem själva. tur att jag inte var den enda som blev irriterad. jag är glad iallafall att jag nuförtiden vågar säga till om det är något. det är nog den bästa förändringen som hänt mig sen jag flyttade hit,eller well, sen jag fick det jobbet som jag har. jag vågar säga till om det är någonting som stör mig. för ett år sen skulle det aldrig varit möjligt, eftersom jag alltid varit så rädd för att folk inte ska tycka om mig. ärligt talat, så behöver jag lära mig att alla behöver fan inte älskar mig, och om de inte gör det, who cares.

anyways. vi var hemma vid 05 på nyårsdagsmorgonen, sov till halv ett och sedan skulle M till jobbet. så jag fick spendera årets första dag helt ensam. det var väl mindre roligt, och vilket slöseri av ledig dag. efter att M åkt till jobbet kollade jag lite på TV, men det var så tråkigt, så jag la mig och sov. suck. oh well.

idag vet jag inte riktigt vad som händer förutom att vi måste åka och köpa en ny kattlåda och grejer åt katterna. måste ju lägga mig tidigt ikväll (se senast 23.00) för att orka upp vid 5.30 till jobbet. ses senare

Kommentarer
Postat av: Pelle

Maybe you hev entered the ... Twilight Zone ha ha ....

2009-01-02 @ 11:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0