changes

jag vet inte varför jag känner mig så hotad av någon som är 30 och verkligen ser ut som hej kom och hjälp mig? kan det vara det faktum att jag vet att M flörtar med henne och har sagt, när jag frågade honom om han tycker Hon är snygg; "ja, hon ser ju inte ut som en alien iallafall". det kanske är ganska uppenbart att jag inte litar på M. och det finns många orsaker till det, men mest för att han alltid har en förmåga att ljuga för mig. man kan inte bygga ett förhållande på lögner. egentligen tror jag inte att han skulle kunna vara otrogen mot mig, men man vet ju aldrig right? speciellt inte när man beter sig så som han gör. han vaktar sin mobil dygnet runt. gud vet varför. det har inte blivit bättre sen förra helgen när vi spelade "jag har aldrig" på den där lama festen, och det framkom att han varit otrogen förut. inte mot mig, men mot tjejen han var tillsammans med innan mig. once a cheater, always a cheater?

kanske är dags att släppa det här nu, när det är 2009 och allt. men det är svårt när man får massa lögner kastade i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0