Xide and Sonata

sådär. då var det dags, årets sista dag.det är faktiskt med glädje som jag säger det. det här året har gått väldigt fort och varit rejält tumultartat. det ska bli skönt med ett nytt år och en nystart. kan man väl iallafall hoppas. men, jag hoppas på en trevlig kväll. helst skulle jag vilja gå på fest med O hos R, men vi ska till twin&girlfriend för en trevlig kväll. så det blir väl alkohol (har knäckt första cidern) men lugnt och med spel framförallt. kanske blir trevligt det med?

sitter här i min nya coola och snygga top\klänning från bikbok. vitsvart randint med en gul smiley på. love it. köpte den idag. jag kan ha den som klänning också, för den är så lång, well om man har leggings under. i den här toppen syns det att jag har gått ner i vikt under hösten. men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag aldrig äter när jag jobbar. jag jobbar 10h per dag, men äter ingenting. cyklar alltid till jobbet. its good. makes me feel great. synd att ingen vågar kommentera det. men det är väl lite tabu kanske, eller så märker de inget. who cares!


nu ska jag fortsätta. Gott nytt på er :)

Kommentarer
Postat av: Angelique

Hur mycket har du gått ner? :)

2009-01-02 @ 15:05:18
URL: http://kinkykitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0